گالیکش ؛ پادلدل

گالیکش ؛ پادلدل

پی دلدل از روستاهای گالیکش
گالیکش ؛ پادلدل

گالیکش ؛ پادلدل

پی دلدل از روستاهای گالیکش

عکسهای جواد گرایلی از روستای آبپران


 با عرض سلام خدمت شما بیننده عزیز ( خدا قوت ، خوبی ، کیف مده؟‌ )

       از اینکه از وبلاگ پی دلدل دیدن کردید ممنونم.


این دفعه چند تا عکس از آبپران یا همون اوپران خودما گذاشتم واستون که توسط دوست خوبم جواد گرایلی گرفته شده اند.


شما عزیزان هم عکسهای روستای خودتون رو واسم بفرستید تا با اسم خودتون نمایششون بدم!



    (( بقیه عکس ها در ادامه مطلب ))

نظر فراموشتان نره ، نگاشتینم نگاشتین ؛ کیف کنین بسه

إمـه         




























































































دوز دره ( دزدی دره )























کوچیکتون مرتضی پیاده کوهسار

إمـه   

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

دایی تو از کی آیی ؟

setare شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

aksatun kheily ghashang bud mesl khodetun

سلیمان کشیری پنج‌شنبه 4 خرداد 1396 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام دوست عزیز،بنده سال 1375 بعنوان سرباز معلم در خدمت دانش آموزان پایه دوم روستای زیبای آبپران بودم.خیلی دوست دارم عکسی یا عکسهایی از دانش آموزان ( مثل برادران بهشتی-گراییلی و .. ) اون موقع که الان برای خودشان مردی شده اند رو ببینم و انشاء الله بتونم در آینده نزدیک یکبار دیگه مرور خاطرات کنم و روستای زیبای آبپران و مردم خونگرمتون ببینم.
با تشکرات فراوان

سلام اقای کشیری
من خودم آبپرانی نیستم
به دوستم گفتم قضیه رو ببینم چکار میتونه بکنه
ممنون پیام دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد